Firma Why Not HOLIDAYS podpisała długoletnie porozumienie z Polskim Związkiem Bilardowym dotyczące wsparcia kadry narodowej kobiet . Głównymi twarzami marki będą największe gwiazdy naszej reprezentacji, jedne z najlepszych zawodniczek w Europie, wielokrotne medalistki mistrzostw starego kontynentu Oliwia Czupryńska i Katarzyna Wesołowska (obie Nosan Galeria Echo Kielce).
"Cieszymy się niezmiernie, że włodarze firmy byli zadowoleni z dotychczasowej współpracy. Mamy nadzieję, że kolejne lata pozwolą na jeszcze lepsze wypromowanie sukcesów sportowych naszych reprezentantek a co za tym idzie również firmy Why Not HOLIDAYS. Jednym z nowatorskich elementów promocji jest nowa formuła zawodów Super Pucharu Polski Kobiet. Rozgrywany on jest w największych galeriach handlowych i transmitowany na żywo na TVsports.pl. Przewidujemy, że dzięki temu zmagania najlepszych pań obejrzy z bliska i na żywo w tym roku około 50.000 ludzi." - powiedział Grzegorz Kędzierski - prezes PZBil.
"Rozgrywki sportowe to jeden z elementów budowy wizerunku Why Not HOLIDAYS i promocji wspaniałych sukcesów sportowych bilardzistek. Kończymy przygotowania kilku nowych projektów, które mają w przyszłości przynieść korzyści, zarówno dla sportu bilardowego jak i naszej firmy. Jesteśmy przekonani, że tak jak do tej pory współpraca będzie układała się bardzo dobrze. Bilard w Polsce stoi na najwyższym światowym poziomie, czyli idealnie pasuje do wizerunku naszej firmy, która chce odnosić sukcesy nie tylko w kraju, ale i za granicami. Jesteśmy przekonani, że wspólnie osiągniemy zaplanowane cele" - podsumował Łukasz Szuba - dyrektor marketingu Grupy Why Not TRAVEL.
"Umowa została podpisana na pięć lat z możliwością przedłużenia na dłuższy okres. Już wkrótce ruszą nowe wspólne projekty promocyjne Polskiego Związku Bilardowego i Why Not HOLIDAYS. Nie zabraknie oczywiście tak jak do tej pory specjalnych ofert dla związanych ze sportem bilardowym. W tym celu przygotowaliśmy specjalne zniżki dla wszystkich zwolenników gry w bilard, które można wykorzystać podczas zakupów biletów lotniczych na stronie internetowej jednej z naszych marek www.whynotfly.pl, telefonicznie, bądź poprzez e-mail. Należy tylko użyć kodu promocyjnego BILARD2013 aby uzyskać 50% zniżki od opłaty serwisowej przy zakupie regularnych linii lotniczych" - podkreślił Szuba.
"Cieszymy się niezmiernie, że włodarze firmy byli zadowoleni z dotychczasowej współpracy. Mamy nadzieję, że kolejne lata pozwolą na jeszcze lepsze wypromowanie sukcesów sportowych naszych reprezentantek a co za tym idzie również firmy Why Not HOLIDAYS. Jednym z nowatorskich elementów promocji jest nowa formuła zawodów Super Pucharu Polski Kobiet. Rozgrywany on jest w największych galeriach handlowych i transmitowany na żywo na TVsports.pl. Przewidujemy, że dzięki temu zmagania najlepszych pań obejrzy z bliska i na żywo w tym roku około 50.000 ludzi." - powiedział Grzegorz Kędzierski - prezes PZBil.
"Rozgrywki sportowe to jeden z elementów budowy wizerunku Why Not HOLIDAYS i promocji wspaniałych sukcesów sportowych bilardzistek. Kończymy przygotowania kilku nowych projektów, które mają w przyszłości przynieść korzyści, zarówno dla sportu bilardowego jak i naszej firmy. Jesteśmy przekonani, że tak jak do tej pory współpraca będzie układała się bardzo dobrze. Bilard w Polsce stoi na najwyższym światowym poziomie, czyli idealnie pasuje do wizerunku naszej firmy, która chce odnosić sukcesy nie tylko w kraju, ale i za granicami. Jesteśmy przekonani, że wspólnie osiągniemy zaplanowane cele" - podsumował Łukasz Szuba - dyrektor marketingu Grupy Why Not TRAVEL.
"Umowa została podpisana na pięć lat z możliwością przedłużenia na dłuższy okres. Już wkrótce ruszą nowe wspólne projekty promocyjne Polskiego Związku Bilardowego i Why Not HOLIDAYS. Nie zabraknie oczywiście tak jak do tej pory specjalnych ofert dla związanych ze sportem bilardowym. W tym celu przygotowaliśmy specjalne zniżki dla wszystkich zwolenników gry w bilard, które można wykorzystać podczas zakupów biletów lotniczych na stronie internetowej jednej z naszych marek www.whynotfly.pl, telefonicznie, bądź poprzez e-mail. Należy tylko użyć kodu promocyjnego BILARD2013 aby uzyskać 50% zniżki od opłaty serwisowej przy zakupie regularnych linii lotniczych" - podkreślił Szuba.