Tak jak zapowiadaliśmy jesienią pojawi się kilka tysięcy sztuk kolejnych materiałów szkoleniowych i promocyjnych.
Do ośrodków szkoleniowych prowadzących Akademię Bilardową oraz klubów PZBil trafi druga część Dzienniczka Treningowego. Na 40 stronach znajdą się kolejne testy, ciekawostki bilardowe oraz informacje o 18 najbardziej utytułowanych i najstarszych klubach i UKS-ach PZBil. Wydany zostanie również folder promocyjny BSW z informacjami o dwóch dużych turniejach dla dzieci i młodzieży, Akademii Bilardowej oraz tournee promującego sport bilardowy. Właśnie na okoliczność tych imprez przygotowane zostaną smycze, opaski oraz bile do zbierania autografów najlepszych zawodników.
W ramach akcji wydano już ponad 100 koszulek, które otrzymali prowadzący zajęcia z młodzieżą oraz uczestnicy Wakacji z Bilardem. Kluby uczestniczące w Akademii Bilardowej otrzymały banery i plakaty.
Oczywiście wszystkie materiały są całkowicie BEZPŁATNE. Możliwe jest to dzięki pomocy naszych partnerów i sponsorów. Dlatego już dzisiaj serdecznie dziękujemy firmie BRZEŚĆ z Brześcia Kujawskiego - partnerowi strategicznemu akcji Ogólnopolska Akademia Bilardowa, KONSALNET z Warszawy, KASZKIET z Częstochowy, CLEANER z Łodzi, Urzędowi Miasta Mikołów oraz naszym stałym partnerom: Iwan Simonis, Aramith, Mak Marketing, WhyNotHOLIDAYS, WiK, Contact oraz MSiT.
Dziękujemy tym którzy nam pomogli i oczywiście zapraszamy do współpracy i pomocy inne firmy. Informacje na temat akcji na stronie BSW oraz facebook.