16 czerwca w Kielcach odbyło się szkolenie dla prowadzących Akademię Bilardową Polskiego Związku Bilardowego oraz Klubów Ekstraklasy PZBil. Jedną z części było szkolenie z marketingu sportowego. Zajęcia poprowadził m. in. menadżer Maciej Barański. Przedstawił mnóstwo informacji dotyczących prawidłowego planowania strategii marketingowych przez firmy oraz Kluby. Przekazał również bardzo ważne informacje dotyczące tego, na co zwracają uwagę firmy i instytucje do których występujemy z wnioskami o wsparcie finansowe. Wiedza dotyczyła zarówno tego na co kładą nacisk nasi potencjalni sponsorzy (firmy, galerie itp.) jak również tego, na jakie elementy zwrócić uwagę konstruując własne propozycje.
Mówiono również m. in. o:
- systematycznych działaniach PR-owych,
- kreowaniu wizerunku marki,
- wzroście sprzedaży,
- zasad proporcji wydatkowania środków sponsorskich,
- budowaniu relacji z klientem i partnerem biznesowym,
- organizacji imprez i wymogów organizacyjnych Galerii handlowych,
- roli video i foto w budowaniu wizerunku,
oraz wielu innych sprawach mających pomóc w pozyskiwaniu sponsorów oraz budowaniu marki firmy.
Jak podkreślili prowadzący, zawody sportowe to w dzisiejszych czasach ogromne przedsięwzięcie i widowisko, w którym niezmiernie ważną rolę, a czasami decydującą, odgrywa otoczka bez której nie ma możliwości znalezienia finansujących przedsięwzięcie. Jak podkreślili uczestnicy wiedza jaką przekazali, pomoże im w dobrym przygotowaniu ofert jak również prowadzeniu własnego biznesu.
Szkoda, że z możliwości udziału w szkoleniu nie skorzystały wszystkie zaproszone kluby, tym bardziej, że udział w nim był całkowicie bezpłatny, a za wiedzę w dzisiejszych czasach trzeba czasami słono zapłacić.
Związek zapowiedział również organizację kolejnego szkolenia, tym razem jednak w formie warsztatów praktycznych.
Mówiono również m. in. o:
- systematycznych działaniach PR-owych,
- kreowaniu wizerunku marki,
- wzroście sprzedaży,
- zasad proporcji wydatkowania środków sponsorskich,
- budowaniu relacji z klientem i partnerem biznesowym,
- organizacji imprez i wymogów organizacyjnych Galerii handlowych,
- roli video i foto w budowaniu wizerunku,
oraz wielu innych sprawach mających pomóc w pozyskiwaniu sponsorów oraz budowaniu marki firmy.
Jak podkreślili prowadzący, zawody sportowe to w dzisiejszych czasach ogromne przedsięwzięcie i widowisko, w którym niezmiernie ważną rolę, a czasami decydującą, odgrywa otoczka bez której nie ma możliwości znalezienia finansujących przedsięwzięcie. Jak podkreślili uczestnicy wiedza jaką przekazali, pomoże im w dobrym przygotowaniu ofert jak również prowadzeniu własnego biznesu.
Szkoda, że z możliwości udziału w szkoleniu nie skorzystały wszystkie zaproszone kluby, tym bardziej, że udział w nim był całkowicie bezpłatny, a za wiedzę w dzisiejszych czasach trzeba czasami słono zapłacić.
Związek zapowiedział również organizację kolejnego szkolenia, tym razem jednak w formie warsztatów praktycznych.